Trouwe sponsoren zijn goud waard voor een vereniging, zeker in deze coronatijd. Eerder deze maand ging de sponsorcommissie al op bezoek bij de leden van de Business Club en hoofdsponsor Aparthotel Delden.

Nu was het de beurt aan de bordsponsoren, shirtsponsoren en alle overige sponsoren die zo belangrijk zijn voor onze blauw-gele vereniging. Sponsoren die zelf ook een bijzonder en vaak lastig jaar achter de rug hebben.

In de week voor kerst kon de sponsorcommissie geen toepasselijker presentje schenken dan een heerlijke luxe kerstkrans.

Extra mooi aan deze smakelijke verrassing is dat beide Deldense bakkers, Bakker Meen en Bakkerij Ter Avest, beide de helft van de in totaal bijna 150 kerstkransen verzorgden. En dat ook nog eens tegen een voor de clubkas gunstige prijs. Sponsoren en bakkers, nogmaals hartelijk dank!