SV Delden is voor het komende seizoen op zoek naar een trainer/coach voor het JO15-2 team.

SV Delden is een bloeiende vereniging en zal vanaf komend seizoen gaan spelen op het volledig vernieuwde Sportpark “De Mors”’

Het team bestaat voor het grootste deel uit jongens die voor het eerste jaar in de JO15 gaan spelen. Het is een enthousiaste en gemotiveerde groep.

We vinden het belangrijk dat er een goede samenwerking is met onze trainer en begeleiding van onze JO15-1

Hoofdtaken voor deze functie zijn het team twee keer per week van oefenstof voorzien en de coaching van het team op de wedstrijddag.

We bieden een passende vergoeding en kledingpakket. Je bent onderdeel van een enthousiaste groep trainers en begeleiders binnen de jeugdafdeling van onze vereniging.

We zoeken een gemotiveerde trainer/coach in het bezit van diploma KNVB Junioren trainer of gelijkwaardig. Ook is er de mogelijkheid deze opleiding vanuit onze vereniging te volgen.

Heb je interesse of vragen, dan kun je een e-mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. de Technische Commissie