Afgelopen zaterdag (17-7) was het weer gezellig druk op Sportpark De Mors want er stond weer een oefenwedstrijd van profs op de rol. Dit keer was RWD Molenbeek uit Brussel de gastheer van SC Cambuur o.l.v. trainer Henk de Jong.

RWDM, uitkomend in de tweede klassse in Belgie gaf het sterkere SC Cambuur goed partij ondanks een druk en intensief trainingskamp in Delden. Cambuur versloeg de Brusselaars met slechts 1 - 0.

Na afloop van de wedstrijd werden het Aparthotel en SV Delden uitvoerig bedankt door de club uit Leeuwarden voor de perfecte organisatie. Zij vertrokken met de belofte volgend jaar weer tekomen, misschien wel op trainingskamp, aldus Henk de Jong. Ook de Belgen waren opgetogen over hun verblijf in Delden.