Zaterdag 28 augustus is de feestelijke opening van Sportpark De Mors met een mooi, vol programma voor jong en oud. Het programma voor de basisschoolkinderen / jeugdleden begint om 9:00 met activiteiten door alle sportverenigingen op De Mors. 's Middags is er voor de oudste jeugd van SV Delden en SVO Twickel een groot mixtoernooi georganiseerd.

Info mixtoernooi:

De teams worden worden verdeeld over twee toernooien: een toernooi tussen de spelers en speelsters van JO13-1 JO15-2 , MO13-1 en MO15-1  en een toernooi tussen de spelers en speelsters van JO15-1, JO17-1 , MO17-1 en MO19-1. Er worden gelijkwaardige teams gemaakt van zes spelers (incl. keeper).

Iedereen wordt verwacht in eigen sportkleding, er worden hesjes gebruikt. Aanvang van het toernooi is 13.30 uur. Iedereen wordt om 13.00 uur verwacht. We kijken uit naar een mooi en sportief openingstoernooi!

Volledige programma:

• 09.00-12.00u kennismaking met alle sportverenigingen op De Mors voor basisschoolkinderen / jeugdleden.
    incl. demo’s van o.a. taekwondo,  dans, freerunning, BSO Smallsteps & ranja met lekkers
  • 11.45-12.30u onthullen kunstwerk en officiële opening
  • 13.00-17.00u oefenwedstrijden (oudere) jeugd en senioren
  • 14.00-17.00u rondkijken in sporthal, hapjes & drankjes  en een grote loterij met veel prijzen.

Het programma voor de jeugd start om 9.00 uur, bij voorkeur aanmelden via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Gratis T-shirt en bidon voor de kinderen die zich aanmelden. Daarna op=op

We zien jullie graag op 28 augustus!