Om het betalen in de sportkantine nog makkelijker te maken, introduceert de Finish nu voor alle leden van DHV, Volleybalvereniging Devoc, SV Delden en Korfbalvereniging D.K.V. Zwart Wit de Finish Clubkaart!

De clubkaart is een pre-paid kaart waarmee je bij de Finish kan betalen. Geen gedoe met contant geld of je pinpas die je vergeten bent! Tuurlijk wil jij ook zo'n kaart! Stuur dan snel een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en geef jouw voornaam, achternaam, geboortedatum en van welke vereniging je lid bent door.

Wanneer je de kaart komt ophalen in kantine De Finish én je waardeert hem met minimaal € 20,- op, dan is het eerste drankje van ons!

Voor de pas wordt een borg gevraagd van € 2,-. Wanneer je de pas weer inlevert dan krijg je deze terug.

Tot snel bij de Sportkantine de Finish!