Klik op de foto voor meer foto's

Ondanks dat een ultiem slot op een prachtig seizoen er voor SV Delden 1 helaas niet in zat na een nipt verlies in de finale om promotie, hebben selectie en supporters het seizoen samen in stijl feestelijk afgesloten.
Natuurlijk was de teleurstelling groot na een finale die gewonnen had kunnen, misschien wel moeten, worden. Maar na de eerste emoties overwon de trots op een geweldig seizoen.

De dag van finale begon zo mooi met voor de spelers en staf een door Aparthotel gesponsorde sportlunch en voor de supporters een lunch bij De Boemel. Daarop volgde een gezellige busreis naar gastvereniging Saasveldia, die de organisatie van een natje en een droogje goed voor elkaar had.

De wedstrijd zelf was niet sprankelend maar wel spannend, een echte finale dus. Helaas trokken de blauw-gelen aan het kortste eind... (klik hier voor het verslag en fotoreportage)

Na de terugreis werd de selectie werd bij cafe de Boemel opgewacht door de trouwe supporters, waar de spelers een welverdiende erehaag ontvingen vanwege de prestatie dit seizoen. Na een paar drankjes maakte de teleurstelling plaats voor trots en een gepaste feeststemming. Aanvoerder Sven Lutke Willink bedankte Hans Klumpers voor het kundige verslag van de wedstrijden en André Otten voor de mooie fotoreportages. Vervolgens werd fysio Julia Rikkert, die afscheid neemt, bedankt voor de jaren verzorging. Daarna was het woord aan voorzitter Hans van Laarhoven. Ook Hans bedankt Julia voor de jaren goede zorg.

Een woord van dank was er ook voor Janny en Carmen die verantwoordelijk waren voor de puike organisatie van het programma en festiviteiten rondom de finale. Ook sponsoren en trouwe supporters werden bedankt, alsmede Willem van De Boemel voor de gastvrijheid na elke uitwedstrijd.

Ten slotte ontving de selectie onder luid applaus de complimenten voor een top-seizoen waar de spelers en staf vooral trots op mogen zijn.

Daarna was het aan DJ Brandt om de feestelijke afsluiting van het seizoen verder in te luiden.