SV Delden en SVO Twickel zijn verenigingen waar veel gebeurt en veel wordt georganiseerd. Ook dit jaar doen we weer mee met de Grote Club Actie. Vorig jaar heeft de actie een recordbedrag van bijna 4.100 euro opgeleverd! Dat bedrag gaan we dit jaar evenaren!

Een lot kost € 3,-, waarvan 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas gaat! Bovendien maken kopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een bedrag van € 100.000.

Aan alle leden van SV Delden en SVO Twickel de taak loten te verkopen in hun directe omgeving. Vanaf zaterdag 24 september start de landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie.

Oudere jeugdleden vanaf 13 jaar hoeven niet langs de deuren, maar gaan online of binnen hun familiekring aan de slag.

Superloten

Om het seniorenteams zo makkelijk mogelijk te maken kun zij met hun team bijvoorbeeld een superlot kopen. Met een Superlot t.w.v. € 150,- koop je 50 loten ineens. Dit is dus direct € 120,- voor onze clubkas!
Daarbij maakt SV Delden / SVO Twickel kans op het Grote Clubfeest t.w.v. € 5.000,-