Zoals ondertussen bekend is onze club in 2023 100 jaar jong!

Hiervoor zijn we met een groep mensen al een tijd bezig om een geweldig jubileum programma in elkaar te draaien voor het komende jaar. Heel 2023 zal in het teken staan van ons 100-jarig bestaan!

We gaan het jubileumjaar knallend beginnen door een nieuwjaarsreceptie 2.0 (of eigenlijk 100.0) middels de presentatie van de jubileumgids waar uitgebreid stil gestaan wordt aan ons jubileum middels mooie artikelen over de clubhistorie & toekomst en een vuurwerkshow!

Naast de jubileum festiviteiten gedurende het jaar zullen tevens de jaarlijks terugkerende festiviteiten een jubileum-sausje krijgen.

Uiteraard zijn jullie erg benieuwd wat we allemaal gepland hebben, zie hieronder alle activiteiten voor 2023 over het jaar verdeeld (met dank aan Vincent voor de mooie layout!)

Op de site staat nu ook een apart ‘Jubileum 2023’ gedeelte (rechts) waarin al het nieuws rondom het jubileumjaar teruggevonden kan worden (klik). Deze zal regelmatig geüpdatet worden, dus hou dit in de gaten!

Vanuit de jubileumcommissie hebben wij erg veel zin in het komende jaar en we hopen op een fantastisch jubileumjaar 2023, zowel in sportieve zin als in alle feestelijke activiteiten!

Uiteraard kunnen we bij alle activiteiten de hulp gebruiken van al onze leden, dus meld je aan door een bericht te sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.