Op zondag 29 oktober tijdens de wedstrijd SV Delden 1 – Wijhe 1 (2-0 winst) tekende mevrouw R. Kroeze namens Robers Advocaten de nieuwe overeenkomst met SV Delden voor sponsorpakket "VOETBAL".

In het verleden heeft Robers advocaten al eerder middels deze sponsoring onze mooie geel blauwe club ondersteunt.

Waarvoor kunt u bij Robers advocaten terecht en wie helpen u verder:

Mensen schakelen een advocaat veelal in als een situatie uit de hand loopt. Een rechtszaak is pittig, kost veel energie en geld. Liever helpen wij u een rechtsgang voorkomen met juridisch advies en een oplossingsgerichte aanpak door ervaren advocaten. Betrek ons tijdig bij juridische problemen om samen erger te voorkomen. En als dat nodig is voor uw zaak, gaan we er natuurlijk stevig en slagvaardig in. We zoeken samen de beste oplossing

We zijn een compact team van zeven collega’s die elk vanuit een eigen professie en met veel plezier Robers advocaten vormen. Individueel brengen wij talent en ervaring in. Dat maakt ons als geheel slagvaardig. Wij zijn dichtbij, toegankelijk, werken oplossingsgericht en kunnen een groot verschil voor u maken. Ons team is behulpzaam en prettig in de omgang. Tegelijk zijn we een kritische en zakelijke gesprekspartner.

Robers advocaten, namens de sponsorcommissie erg veel dank voor de hernieuwde ondersteuningen proost op een succesvolle samenwerking.