Roy Workel is met ingang van het seizoen 2024-2025 de nieuwe hoofdtrainer van SV Delden en neemt daarmee na vier seizoenen het stokje over van Rob Bakker.

De technische commissie is enthousiast over de aanstelling van Roy, die na een zorgvuldige procedure het best blijkt te passen bij het opgestelde profiel. "Roy is een jonge en ambitieuze trainer die het maximale uit de groep wil halen. We hadden direct een goed gevoel bij hem tijdens de gesprekken, waarin hij direct en duidelijk overkwam." aldus Bert Morsink namens de technische commissie.

Hengeveldenaar Roy Workel is vijf seizoenen hoofdtrainer geweest bij Voetbalvereniging WVV'34, waar hij ook jaren in de hoofdmacht heeft gespeeld. Roy werd met die club in zijn eerste jaar als trainer kampioen in de 4e klasse en stond daarna nog vier seizoenen aan het roer in de 3e klasse. Na het seizoen 2021-2022 besloot Roy te stoppen als hoofdtrainer, waarna hij zich met name op de jeugdafdeling van WVV '34 is gaan toeleggen. In het komende seizoen wil Roy graag weer als hoofdtrainer voor een groep staan en de vraag van SV Delden kwam daarmee op een goed moment. “Ik kijk er naar uit met deze jonge groep aan de slag te gaan, een mooie uitdaging om als trainer op te pakken!”

Roy, welkom bij SV Delden en veel succes en plezier gewenst volgend seizoen!