Namens SV Delden ontving Maarten Rook de eerste clubkaart uit handen van Dennis Schefer van sponsor Eurosport Borne.

SV Delden introduceert in 2016 iets nieuws: de SV Delden clubkaart. De clubkaart zal in februari worden uitgereikt aan alle leden van SV Delden en aan alle leden van Het Hart van Delden. Daarnaast zullen ook alle pakketsponsors en alle leden van de Business Club van SV Delden een clubkaart krijgen.

De clubkaart van SV Delden kan door de houder van de pas gebruikt worden als toegangsbewijs voor de thuiswedstrijden van het eerste elftal. Ook de partner en de gezinsleden van de pashouder hoeven, op vertoon van de clubkaart, geen entreegeld te betalen. Behalve vrije entree bij de thuiswedstrijden geeft de clubkaart van SV Delden ook recht op korting bij aankopen bij Eurosport Borne, de sponsor van de clubkaart (www.eurosportborne.nl).

Dinsdag 12 januari heeft Dennis Schefer van Eurosport Borne de eerste clubkaart van SV Delden symbolisch uitgereikt. De pas met volgnummer 1 werd namens SV Delden in ontvangst genomen door Maarten Rook, die bij de wedstrijden van het eerste elftal de kassadienst coördineert.

De komende weken zullen de leden van SV Delden en de leden van Het Hart van Delden hun persoonlijke clubkaart in het clubhuis kunnen ophalen. De jeugdleden krijgen hun clubkaart uitgereikt bij de jaarlijkse rookworstenactie, op zaterdag 13 februari. De oudere leden en ook de pakketsponsors en de leden van de Business Club worden van harte uitgenodigd om hun clubkaart af te halen tijdens de feestavond ter gelegenheid van de heropening van de gerenoveerde kantine, op vrijdag 19 februari.

Twee dagen later, op zondag 21 februari, speelt SV Delden 1 de eerste thuiswedstrijd voor de competitie, tegen SVV'91. Bij deze wedstrijd kan de clubkaart voor het eerst als toegangsbewijs worden gebruikt.

Voor meer informatie over de SV Delden clubkaart: klik hier.