Misschien heeft men al wat in de wandelgangen gehoord, Maar zaterdag 19 maart gaan wij een gigantische mooie en gezamenlijke feestavond organiseren in De Boemel, maar wie zijn wij?

Café - biljart De Boemel heeft de besturen van de (eventueel) toekomstige sportverenigingen van het sportpark De Mors (in ontwikkeling) uitgenodigd om naast alle inspanningen ook eens aan ontspanning te denken. TC Delden, DHC, SV Delden, DEVOC en Zwart-WIt hebben aangegeven om allen deel te nemen aan deze avond. De band "Bitter Sweet" zal de avond muzikaal ondersteunen, dus dat gaat helemaal goed komen. Nu het publiek nog, want dat maakt het voor de band wel leuker spelen. Je kunt er bij zijn door een kaart te kopen bij de deelnemende vereniging of aan de bar van De Boemel. Deze kaart kost 5 euro per stuk waarvan 3 euro rechtstreeks terugvloeit naar de vereniging. Daarnaast heeft de De Boemel nog iets extra's. Van elke consumptie zal ook nog een percentage teruggestort worden aan de deelnemende clubs. Hoe meer kaarten elke club verkoopt, hoe meer men ontvangt van deze bijdrage. Kaarten zijn vanaf vrijdag 19 februari te reserveren / verkrijgbaar bij de deelnemende verenigingen.

TIjdens de opening van onze kantine is al een start gemaakt met de verkoop van de kaarten. Let op: OP=OP.

De komende weken zijn de kaarten verkrijgbaar aan de bar in ons clubhuis. De contactpersoon binnen SV Delden voor kaartverkoop is Annemieke Visser.