Zondag 8 mei speelde SV Delden 1 de laatste wedstrijd van het seizoen. Na afloop van deze wedstrijd werden Marjorie Steentjes en Han Vaanholt in het zonnetje gezet.

Marjorie heeft de afgelopen tien seizoenen de elftalfoto's van SV Delden verzorgd. Daarnaast heeft ze door de jaren heen voor onze website talloze fotoreportages gemaakt van verschillende activiteiten en ook van tientallen wedstrijden van het eerste elftal. De haarscherpe actiefoto's van Marjorie hebben de kwaliteit van onze website en onze presentatiegids onbetwist naar een hoger niveau getild. Marjorie, bedankt voor alle jaren waarin je onze vereniging letterlijk kleur hebt gegeven.

Han Vaanholt was de afgelopen twee jaar elftalleider bij SV Delden 1. Han zorgde ervoor dat alles rondom het eerste elftal altijd tot in de puntjes verzorgd was en bovendien droeg hij altijd op geheel eigen enthousiaste wijze bij aan de positieve sfeer in de selectie en in het het clubhuis. Als kersverse uitbater van het "IJs- en koffiehuuske" in Borne heeft Han helaas moeten besluiten om te stoppen als elftalleider. Han, bedankt en heel veel succes met deze nieuwe uitdaging.

(Benieuwd naar Han's IJs- en koffiehuuske? Wees welkom aan de Nieuwe Kerkstraat in Borne. Openingstijden: ma. 16:00-20:00; di.-zo. 12:00-20:00; warme dagen 10:00-22:00 uur.)