klik op de foto voor meer foto's

Na weken van wachten is de nieuwe kleding eindelijk uit China gearriveerd. Het was wel even behelpen; er werd in het rood-zwart, blauw-geel en wit-rood gespeeld. Overigens werden er in deze kleuren, door de verschillende teams, flink wat punten binnengehaald!

Maar zaterdag 28 oktober was het dan echt zover. Onder leiding van Conny, Sarah en Astrid werd er een grote passessie georganiseerd. Natuurlijk waren de shirts te lang, de broekjes te groot en de trainingspakken te wijd; het blijven tenslotte wel meiden, maar uiteindelijk zag iedereen er prachtig uit. Na ongeveer een uur kon de aanwezige pers, onder grote belangstelling, de foto’s maken; inmiddels ook te zien in de Tubantia, Nieuws uit Delden en het Hofweekblad.

Daarna volgde er een gezellig samenzijn in de nieuwe kantine van Rood Zwart. Voorzitter Binne Visser bedankte in een korte toespraak de beide besturen, Rood Zwart en SV Delden voor de medewerking bij het tot stand komen van deze unieke samenwerking. Ook de werkgroep en de verschillende commissies werden bedankt voor hun inzet, maar de meeste dank ging toch uit naar de speelsters. Vooral de meiden en vrouwen zelf, zorgen ervoor dat deze unieke samenwerking succesvol verloopt. Een applaus van iedereen voor iedereen volgde.

Daarna was er tijd en gelegenheid voor het nuttigen van een hapje en een drankje. Het bleef nog lang gezellig met al die meiden in het nieuwe clubhuis.

Velen beschouwden deze middag als “de aftrap” van SVO Twickel.

De volgende dag was de eerste wedstrijd in het nieuwe tenue. Onze VR1 speelde uit in Boekelo tegen BSC Unisson. Het scorebord geeft de 70e minuut aan en “we” staan met 2-1 voor. Uiteindelijk wordt het 3-3. Het eerste punt in de nieuwe outfit is een feit.