Tijdens onze Algemene Leden Vergadering in november 2017 is er gesproken over de inrichting van verschillende werkgroepen om als lid van SV Delden actief mee te denken over de inrichting van Sportpark de Mors. Deze werkgroepen vanuit de vereniging heten vanaf nu “denktanks”.

Onze leden kon zich opgeven voor 4 verschillende denktanks te weten:

• Bouw & Architectuur
  • Identiteit
  • Vrijwilligers
  • Financiën

Het bestuur heeft de afgelopen periode overleg gevoerd met de stuurgroep om nog 2 denktanks toe te voegen. Het bestuur is van mening dat deze onderwerpen, naast de andere 4 onderwerpen belangrijk zijn bij de ontwikkeling en opbouw van een multifunctioneel sportpark.

Dit zijn de denktank “Organisatiestructuur” en “Horeca” geworden.

Voor deze 2 extra denktanks heeft het bestuur Jan ten Brummelhuis en Marco Ezendam benaderd. Jan ten Brummelhuis zal zich inzetten voor de denktank Horeca en Marco Ezendam voor de denktank Organisatiestructuur. Beide heren hebben aangegeven graag een actieve bijdrage te willen leveren.

Hierbij doen wij wederom een beroep op onze leden indien zij interesse hebben om aan te sluiten bij een van de denktanks, zich te melden bij de secretaris (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Leden die zich hebben aangemeld voor de andere denktanks kunnen komende week een uitnodiging verwachten voor een eerste bijeenkomst.