Donderdag 22 november zal de 95e Algemene Ledenvergadering plaatsvinden (klik hier voor de agenda). Alle leden zullen hiervoor via het clubblad een uitnodiging ontvangen. Dezelfde avond, aansluitend op de Algemene Ledenvergadering, is er in ons clubhuis Trefhook 'n Mös voor onze leden een informatieavond over de voortgang van Sportpark De Mors.

Voor iedereen die op zijn gemak de notulen van de Algemene Ledenvergadering van vorig jaar en het aangepaste jaarverslag over seizoen 2016-2017 wil inzien: dit is mogelijk op woensdag 14 november, vanaf 19:30 uur in het clubhhuis.