Woensdag 6 februari heeft de tweede bijeenkomst plaatsgevonden waarbij de denktanks van SV Delden aan elkaar hebben gepresenteerd wat de laatste ontwikkelingen zijn rondom Sportpark De Mors.

Vooral de denktank “identiteit” heeft grote stappen gezet om de openbare ruimtes, de kleedkamers en de kantine aan te kleden. Gekozen is voor natuurlijke materialen aan de buitenkant zoals hout, staal en beton. Voor het interieur zijn er keuzes gemaakt in kleuren, welke sport gerelateerde accenten wij willen terug laten komen in de kantine en openbare ruimtes.

Tijdens onze vorige bijeenkomst heeft de denktank Bouw het voorlopig ontwerp van het Sportcomplex gepresenteerd. Tijdens deze bijeenkomst hebben zij laten zien welke kleine aanpassingen zijn gedaan in het voorlopig ontwerp.

Sinds december 2018 wordt de stuurgroep De Mors begeleid door Bureau Treem. Dit adviesbureau richt zich op de haalbaarheid en effectief maken van sportaccommodaties.

In deze fase van de ontwikkeling van Sportpark de Mors zullen komende periode de volgende items centraal staan waarbij Treem een sturende en adviserende rol heeft:

· Structuur
· Adviserende rol vrijwilligersinzet
· Financiën
· Organisatie en exploitatie horeca
· Communicatie

Vanaf half februari zal er frequent worden gepubliceerd via onze website over de voortgang van de plannen rondom Sportpark de Mors in de vorm van nieuwsbrieven. Het streven is om tijdens een buitengewone ALV in april 2019 onze leden te laten stemmen over de toekomst van Sportpark de Mors. Voorafgaand aan deze stemming zullen er meerdere informatieavonden worden georganiseerd. Hierover wordt u tijdig geïnformeerd.

Via Tekst TV in de kantine zullen er sfeerbeelden worden getoond over de inrichting van het Sportpark.