laatste update 25 maart: ook info-avond 3 april toegevoegd

Voor de komende periode is een aantal belangrijke data gepland aangaande Sportpark de Mors. Er is een extra inleesmoment gepland op zaterdag 6 april tussen 10:00 en 12:00 uur om het beslisdocument en de samenwerkingsovereenkomst in te zien.

De data op een rij:

• Woensdag 3 april: Algemene informatieavond in Stadscentrum Het Parochiehuis, georganiseerd door de vier sportverenigingen, de SBR en de gemeente Hof van Twente. Aanvang 20:00 uur.

• Zaterdag 6 april tussen 10:00 uur en 12:00 uur: Inzien beslisdocument en samenwerkingsovereenkomst Sportpark de Mors.

• Dinsdag 9 april: Eerste bijeenkomst bij SV Delden, voor de jeugdleden t/m 14 jaar en/of hun wettelijk vertegenwoordigers. Inloop vanaf 19:45 uur, aanvang om 20:00 uur.

• Woensdag 10 april: Tweede bijeenkomst bij SV Delden, voor de leden vanaf 15 jaar. Inloop vanaf 19:45 uur, aanvang om 20:00 uur.

• Zaterdag 13 april tussen 10:00 uur en 12:00 uur: Inzien beslisdocument en samenwerkingsovereenkomst Sportpark de Mors.

• Maandag 15 april: Buitengewone Algemene Ledervergadering.
    Voor deze buitengewone ALV kunt u uw stem uitbrengen over de voortgang van Sportpark de Mors. Er kan gestemd worden tussen 18:00 uur en 20:00 uur.
    De buitengewone ALV start na het tellen van de stemmen. Tijdens de buitengewone ALV zal de uitslag bekend worden gemaakt.

De komende periode zult u via nieuwsbrieven en/of e-mails nadere informatie ontvangen over de voortgang van Sportpark de Mors.