Op woensdag 3 april worden belangstellenden van Sportpark de Mors van harte uitgenodigd om zich naar Stadscentrum het Parochiehuis te begeven. Daar wordt in de Reggezaal vanaf 19.30 uur een presentatie gegeven over de ontwikkeling van het Deldense sportpark.

De organisatie van de avond is in handen van de gemeente Hof van Twente en Stuurgroep de Mors. Onder de werktitel ‘Samen sportief’ is door deze partijen, door diverse werkgroepen, externe adviseurs en een grote groep verenigingsleden al veel voorbereidend werk verricht, zodat de plannen voor het sportpark ondertussen in een vergevorderd stadium zijn. De contouren van het toekomstbestendige, duurzame en multifunctionele park zullen duidelijk worden aan de hand van een presentatie van een tijdlijn. Tijdens de informatieavond zal niet slechts aandacht zijn voor het upgraden van het sportpark, maar zullen ook de broodnodige aanpassingen in de infrastructuur op De Mors worden toegelicht.

Op 3 april gaan de deuren van de Reggezaal om 19:00 uur open, om 19:30 uur vangt de eerste spreker aan. Aanmelden is niet nodig en uiteraard is de toegang gratis. Kijk voor meer informatie ook op www.sportpark-demors.nl of op de speciale pagina op de website van SV Delden - klik hier.