Afgelopen week hebben de leden van SV Delden zich kunnen laten informeren over de plannen van Sportpark de Mors. Deze informatie avonden waren een aanloop naar de buitengewone ALV op 15 april.

De avonden zijn beiden goed bezocht en het bestuur is constructief en kritisch bevraagd wat de plannen betekenen voor SV Delden.

Alle werkgroepen hebben zich gepresenteerd. Vooral de werkgroepen bouw en financiƫn hadden de aandacht van de leden.

Aan het einde van de informatie avond is de agenda voor maandag 15 april nog een keer gepresenteerd.

We zetten alle data en tijden voor komende dagen nog een keer op een rij:

Zaterdag 13 april: Inlezen documenten

10.00 - 12.00 uur: Inlezen van het beslisdocument en de samenwerkingsovereenkomst, bestuurskamer SV Delden

Maandag 15 april: Buitengewone ALV

18.00 uur Opening voorzitter

18.15 uur Stemmingsronde voor een multifunctioneel Sportpark op de Mors.

Er kan gestemd worden tussen 18.15 uur en 20.15 uur in de bestuurskamer.

20.15 uur Pauze

20.45 uur De voorzitter maakt de uitslag bekend van de stemmingsronde.

21.00 uur Sluiting Buitengewone ALV

Wie mag er stemmen?

Vanaf 15 jaar en ouder mag het lid zelf stemmen en heeft het lid toegang tot de ALV.

Leden tot en met de leeftijd van 14 jaar kunnen het stemrecht niet zelf uitoefenen. Zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger is alsdan bevoegd het stemrecht uit te oefenen.

Ieder lid is bevoegd zijn stem te doen uitbrengen door een schriftelijk gemachtigd ander van 18 jaar en ouder. De gemachtigde kan echter in totaal niet meer dan twee stemmen uitbrengen.