Het heeft even geduurd, maar nu is het dan eindelijk zover: De website van SVO Twickel is sinds begin april online.

Tot dusver was alle informatie over het meisjes- en vrouwenvoetbal in Delden al te vinden op de websites van beide moederverenigingen, VV Rood Zwart en SV Delden. Vanaf nu is er dus een derde digitale thuishaven bij, waar je niet alleen terecht kunt voor algemene informatie over SVO Twickel, maar ook voor het laatste nieuws en voor alle wedstrijdinformatie van de meisjes- en vrouwenteams.

Met dank aan Straver Reclame en Vormgeving uit Delden ziet de website er bovendien superstrak uit, niet alleen op je laptop, maar ook op je mobiel. Kom snel een kijkje nemen op: www.svotwickel.nl