SV Delden heeft zondag 26 mei een geweldig seizoen op teleurstellende wijze afgesloten. Na de nederlaag tegen kampioen BVV Borne een week eerder, verloor de ploeg van Wouter Kwakkenbos nu van het gedegradeerde HVV Hengelo: 2-1. Hierdoor eindigen de blauw-gelen op de vierde plek in de competitie. Omdat de periodetitel van Borne doorschuift, speelt Delden wel nacompetitie om promotie naar de derde klasse.

SV Delden kwam in de eerste helft nog wel op voorsprong via de van een schorsing teruggekeerde Scott Wold. De treffer viel vijf minuten voor de pauze. Na de pauze lieten de blauw-gelen de derde plek op de ranglijst uit de vingers glippen. Halverwege de tweede helft kwam de hekkensluiter langszij. Vlak voor het einde viel ook de 2-1 voor Hengelo, dat SV Delden daarmee naar plek vier verwees.

Komende donderdag 30 mei, Hemelvaartsdag, staat het eerste duel in de nacompetitie op het programma: Sportclub Overdinkel - SV Delden. Het duel in Overdinkel begint om 14:00 uur.