Zaterdag 30 november begint de verhuizing naar de tijdelijke units i.v.m. de aanstaande sloop van het clubhuis. In dit bericht staat belangrijke praktische informatie over de ingebruikname en het gebruik van de tijdelijke units:

• Vanaf zaterdag 30 november wordt er kantine gedraaid in de pantry van het tijdelijke onderkomen
  • Vanaf dat moment is de toegang tot het terrein en de tijdelijks units via de nieuwe tijdelijke ingang tot het terrein, links naast muziek vereniging Amicitia (volg de borden)
  • Op zondagen wordt er indien nodig gebruik gemaakt van de accommodatie van Amicitia
  • In de tijdelijke units is uiteraard ook een bar en een keuken aanwezig, zodat ook hier diverse versnaperingen verkrijgbaar zijn
  • Neem contact geld mee: omdat er (nog) geen internet aanwezig is in de tijdelijke accommodatie is er nog geen PIN automaat. Hier wordt aan gewerkt.
  • De frituurpan in de tijdelijke units is nog niet aangesloten en kan de komende weken helaas nog niet gebruikt worden. Tijdens de laatste thuiswedstrijd van het eerste elftal voor de winterstop op 8 december kan gebruik gemaakt worden van een stamppot buffet (opgeven bij Janny Lutke Willink voor 1 december).
  • Tussen dinsdag 3 december en vrijdag 6 december wordt de CV ketel overgeplaatst naar de tijdelijk units. Daardoor kan er in die week tijdens de trainingen niet gedoucht worden!
  • Uiterlijk vanaf zaterdag 7 december (of indien mogelijk eerder) worden de tijdelijke kleedkamers en douches in gebruik genomen.
  • Douchen kan in de douchecabines die in een aparte ruimte van binnenuit bereikbaar zijn. Hou daar rekening mee, gebruik altijd slippers.
  • Vooral tijdens piektijden zoals de zaterdagochtend kan het druk zijn. Ieder team die tijdens de piekuren gebruik maakt van de kleedkamers en douches doet er verstandig aan al zo veel mogelijk in sportkleding te arriveren, zodat sporters zo kort mogelijk in de tijdelijke kleedkamerunits verblijven

De komende tijd wordt het even passen en meten, in de loop van 2021 verwachten we de deuren te openen van het nieuwe sportcomplex. We hopen op jullie begrip voor eventuele overlast van deze tijdelijke situatie.