klik op de foto voor meer foto's (werkt niet in Internet Explorer 10 op Windows XP)

Zaterdag 3 mei was het dan zover: Ons F1-team werd kampioen op het eigen sportpark De Mors. Het team werd heel fanatiek aangemoedigd door de vele ouders, grootouders, tantes en ooms en natuurlijk vele vrienden.

De spanning voor de wedstrijd tegen naaste concurrent Rigtersbleek F1 viel van de gezichten van de spelertjes af te lezen en het spel was in de eerste helft ook niet zoals we gewend waren. Als gevolg daarvan stonden de jongens dan ook met de rust met 0-2 achter. Na de rust was het gedaan met de spanning en liep het spel weer als vanouds. Eindstand 2-2, voldoende voor het kampioenschap.

Na de uitreiking van de medailles en de beker werd er op de wagen een mooie rondrit door Delden gemaakt. Na een pitstop bij Smitties werd er in het clubhuis met een bord patat met frikandel de dag afgesloten.

Jordy, Tim, Teun, Jort, Duuk, Collin, Max, Ruth, André en Gerrit: van harte gefeliciteerd!