De scheidsrechters in hun nieuwe outfit. V.l.n.r. Dick ter Kulve, Twan Eijsink, Joost Hendrikse, Hans Snoek. Afwezig: Freddy van de Kolk.

SV Delden heeft aan het begin van het nieuwe seizoen een vijftal scheidsrechters in het nieuw gestoken. Dick ter Kulve, Hans Snoek en Freddy van de Kolk zullen vanaf nu - meestal op zondag bij de seniorenwedstrijden - het veld betreden in onberispelijk paars of klassiek zwart/antraciet. De jonge scheidsrechters Twan Eijsink en Joost Hendrikse, twee van de jeugdspelers die afgelopen voorjaar de cursus pupillenscheidsrechter hebben gevolgd, mogen we dit seizoen vooral op de zaterdag bij de wedstrijden van de D-jeugd begroeten. Ook zij beschikken vanaf nu over hun eigen scheidsrechterstenue. Heren, heel veel succes en plezier in jullie nieuwe outfit!