Woensdag 17 december hebben het C2-, D1, en D2-elftal van SV Delden met een gezamenlijke training het jaar 2014 uitgeluid. Speciaal voor deze gelegenheid had stagiair Pim Brandt een onderling toernooi op touw gezet. De aanwezige jongens en meiden werden gemixed in vier verschillende teams van ieder acht spelers. Onder leiding van spelers van ons B-elftal, die als scheidsrechter fungeerden, werd alles in sportieve banen geleid.

Na de poulewedstrijden, waarin alle teams het een keer tegen elkaar opnamen, volgde eerst een beslissingswedstrijd om de derde en vierde plaats. Deze ging tussen de teams 3 en 4.

Het hoogtepunt van het toernooi was de finale tussen team 1 en 2. Team 2 had alle wedstrijden gewonnen en maar was niet bang om desondanks nog een beslissende finale te spelen. In de finale bleef het echter 0:0 en zo moesten er penalties worden genomen. Dit verhoogde natuurlijk de amusementswaarde voor het publiek.

In de penaltyserie miste team 1 twee keer. Team 2 was met vijf benutte penalties uiteindelijk de terechte winnaar. Na de prijsuitreiking  werd  er nog gezellig nageborreld met wat fris en een versnapering.

We willen alle jongens en meiden van C2, D1 en D2, alle leiders en trainers, de scheidsrechters en alle toeschouwers  bedanken voor hun aanwezigheid en inzet. Complimenten bovendien voor Pim Brandt, voor de perfecte organisatie van dit sportieve toernooi.

Ook willen we langs deze weg de andere scholieren bedanken die hun maatschappelijke stage uitvoeren bij SV Delden: Milou Wienk, Brian Diesveld, Levi Horst  en Tom Essink. Wanneer er andere scholieren zijn die ook een maatschappelijke stage bij SV Delden willen doen, kunnen zij altijd contact opnemen met  Janny Lutke Willink (06-20556246). Voor alle stagiairs en stagiaires geldt, net als voor alle vrijwilligers bij onze vereniging: vele handen maken licht werk!

Iedereen bedankt en een voorspoedig en sportief 2015!