Een overzicht van het nieuws en algemene informatie over de ontwikkeling van Sportpark De Mors hebben we verzameld op een speciale pagina op onze website. Deze pagina is te vinden via de link aan de rechterkant van de homepage (of klik hier).

Een overzicht van alle belangrijke data, in de aanloop naar het beslismoment tijdens de Buitengewone Algemene Ledenvergadering op maandag 15 april, is bovendien te vinden op de agenda op onze website - klik hier.

De eerste belangrijke datum is woensdag 3 april. Op die datum organiseren de vier betrokken sportverenigingen, de SBR en de gemeente Hof van Twente een informatieavond in Stadscentrum Het Parochiehuis, voor alle betrokkenen en geïnteresseerden uit Delden en omgeving.

In de week daarna kunnen onze eigen leden op verschillende momenten in ons clubhuis terecht voor alle informatie die voor SV Delden van belang is. Zie ook het eerdere nieuwsbericht hierover - klik hier.